CandyCakie

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin - 12 januari 2013 16:34

tjena! Idag har jag inte gjort så mycket, mest varigt hemma och så.

Imorgon ska jag, zelli (zelli.bloggplatsen.se) och emma (maihien.bloggplatsen.se) till stallet och sköta om hästarna och leda på nybörjar lektioner och så, jag älskar att vara i stallet och pyssla med hästarna och rida såklart! Nu ska jag snart baka kladdkaks-muffins, kommer bilder sen....tror jag....om dom blir bra  

 

 

skulle bi jätteglad om ni kommenterar, ställer frågor eller röstar i min omröstning.

DÅ vet jag vad ni tycker, så kan jag göra min blogg bättre så fler vill läsa den.//CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 9 januari 2013 21:32

Idag var det första dagen efter lovet, det kändes lite jobbigt att behöva gå till skolan imorse, jag var så trött!!! Men det var en lätt första dag och vi hadde fått ett nytt shema så vi slutade fem i två  (istället för kvart över två)!!! Fast jag missade ändå bussen snär jag skulle hem och behövde vänta på tjugo över bussen...så det spelade ingen roll... Sen när jag kom hem tog jag ut min lilla älskling Zorro på en promenad. Sen skulle jag åka till min ridning som började klocken fem. Jag fick älsklingen Majaoch det gick hur bra som helst, sen när jag kom hem blev det lasange och mys vid tv:en<3<3



 

Hoppas ni oxå hade en bra första skoldag (även fast vissa av er kanse inte började terminen idag) //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 8 januari 2013 19:54

Idag har Mira och jag varigt på stan  , jag köpte bara en grej hehe   , för jag har varit på stan och "shoppat" väldigt nyligen. Men iallafall köpte jag en ögonskuggs borste, asså jag har liksom ögonskuggs aplikatorer men jag ville ha en ögonskuggsborste oxå  



Läs min söta bästis Miras blogg: miraprinsessa.bloggplatsen.se

och glöm inte att att rösta i min omröstning

 

♥♥♥Puss & kram Candcakie♥♥♥

Av Elin - 6 januari 2013 23:45


Tjena, imorgon kommer min bestis festis Mira (miraprinsessa.bloggplatsen.se) och ska sov över hos mig till tisdag, sen på onsdag är det skola *suck*, fast det ska bli kul och träffa alla kompisarna igen (de som jag inte har träffat under lovet) men jobbigt också för direkt när terminen börjar kommer typ jag behöva göra ett förhör på "nordiska språk" som jag missde när jag var sjuk...jag borde öva lite på det förresten.....aja, ska försöka gör det imorgon, aja, Godnatt på er♥

 

                 

♥Tack så sjuukt mycket för 75 sidvisningar, ni e bäst!!!♥ 

                     

                 

Av Elin - 6 januari 2013 01:07

   

              

Av Elin - 3 januari 2013 19:12

har precis kommigt hem från en hund-promenad med Zorro.  




                                                                                                             

Nu blir det en liten kvälls "shopping" (hoppas vi hinner innan alla affärer stänger....) för på lördag får vi gäster och imorgon ska vi (JAG OCH MIN FAMILJ) åka och bada på fyrishov!!! 

Av Elin - 2 januari 2013 22:17

Nu har jag snart kommigt hem igen från min farmor och farfar, sååå tråkigt att åka bil!!!

När jag kommer HEM blir det te framför tv:en  tills dess får det räcka med godis  


 

Imorgon ska jag sova, vara med klara (klarizen.bloggplatsen.se) och packa upp tror jag....(om jag orkar, hehe)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards