CandyCakie

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 25 maj 2013 23:43

Tänkte göra ett litet snabbt inlägg nu innan jag somnar. Idag har jag och mamma bakat, supersmarriga kanelbullar, jag har gosat med bebisarna (Pärlan o Stampe), slagit in lite morsdagpaket och cyklat en bit med pappa och Zorro, han blev helt slut! <3 Godnatt! //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 24 maj 2013 20:16

Var på stan med Zelal förut idag (efter skolan). ;) Jag köpte inget till mig köpte bara 2 saker till mamma på morsdag och sen köpte jag och Zelal var sin frozen yoghurt, den var jättegod!!!! Pysslade lite med kaninerna sen när jag kom hem, flyttat hagen så dom fick nytt fräsh gräs och städade deras burar, ska kolla på film med pappa nu. ;) //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 22 maj 2013 20:07

Kom hem från stallet för ett tag sen, hade duktiga lilla Fernando. Vi skulle galoppera utan tyglar (hålla armarna rakt ut), gick ju lite sådär. Han ökade bara traven och fattade inte galopp, men tillslut efter ett tags kämpade fick jag honom i galopp, sen när han väl hade fattat en gång gick det lätt att fatta ny. Min kompis Penina följde med mig till stalket och kollade på när jag red också pysslade vi lite med hästarna efter. Ska öva lite på mina engelskaglosor nu. ;) Men ha det bra<3 //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 21 maj 2013 20:18

Har varit med Sofia idag efter skolan, vi tog ut Z på en promenad och sen lockade jag hennes hår. 

Mamma hade varit ledig idag och köpt nya skor till mig, tycker om dom jättemycket! 

Det syns inte så bra på bilden men det är en flätad klack, ser jättefint ut!!

Det är inte så jättehög klack, men det är bra för då kan jag ha dom i skolan.

Haha, nu ska jag inte prata mer om skor, ha det bra! //CandyCakie<3<3<3


 

Av Elin - 20 maj 2013 19:39

Har varit så skönt väder i dag! Sol och 27 grader, när jag kom hem från skolan la jag mig på altanen och solade, blev inte särskillt länge eftersom jag höll på att dö av värme. 

att bero på värme, snart är det sommarlov! Längtar jättemycke!   

Kändes att det inte var långt kver när våran lärar sa att vi fick våran sista läxa.   

Känner att jag har bloggat lite halvdåligt denhär månaden, har varit lite  slö, ska skärpa mig till Juni.  

Ha det bra! //CandyCakie<3<3<3

 

 

Av Elin - 19 maj 2013 17:39

1. Jag gillar att göra små presenter och ge bort
2. Jag han nästan alltid på mig armband
3. Jag har varit i Thailand :)
4. Jag vill lära mig att göra flickis (bakåthandvolt)
5. Jag gillar att ta kort
6. Jag vågade åka alla "läskiga" på Grönlund :)
7. Jag gillar att måla naglarna
8. Jag förstår inte hur vissa INTE kan gilla jordgubbar!?
9. Jag längtar till sommarlovet :)
10. Jag gillar att plocka blommor och göra fina blombuketter :)

Av Elin - 19 maj 2013 14:06

Tjena bloggish!<333 Har gosat lite med kaninerna, kollar på YT mm.

Imorgon är det skola igen, skulle inte haft något emot att vara ledig några dagar till.  

Men jaja, då får man iallafallträffa alla fina klasskompisar igen.  

Ska gå ut i det sköna (eller ja ganska sköna iallafall) vädet nu så hejdå!

//CandyCakie<3<3<3

 



Av Elin - 19 maj 2013 13:55

zeezees.bloggplatsen.se

Sorry att jag inte sa "vinnaren" igår, men jag kom hem ganska sen från grönalund, så jag hann aldrig.  

Men bådas bloggar är jättefina, så det var lite svår att välja en.  

//CandyCakie<3<3<3

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards