CandyCakie

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 31 december 2013 15:09

Har pysslat i köket med farmor och gjort i ordning till ikväll. Vi har bakat två olika sorters bröd (Gifflar och Irish potato bread), dukat också har jag gjort en bordsdekoration av olika sorters mossa och växter som jag hittade igår. :)

 

Av Elin - 30 december 2013 23:43

Vaknade sådär vid 9 tiden imorse och åt frukost och gjorde mig i ordning, sen åkte jag, pappa, min storebror, farmor, farfar och mina kusiner till farmor och farfars nya mark och gick omkring och kikade på naturen (det var då jag tog alla bilder till bloggen). Det var jättefint! Massor av fin mossa, stora murgrönor som växte på muren och i träden. Vovvarna var såklart också med och tyckte det var jättehärligt att få spring lite. Sen när vi hade gått ett tag så gjorde vi upp en brasa och fikade bullar som farmor och min kusin hade bakat och grillade korv. Sen åkte vi hem och jag bytte om och duschade, mitt hår luktade jättemycket rök från elden. Sen när vi hade bytt om och fixat till oss, så åkte jag, farmor och min kusin in till stan också jag fick en superfin tröja från BikBok av farmor.<3

[Bild]

Av Elin - 30 december 2013 16:15

New year´s eve makeup and outfit<3

Av Elin - 30 december 2013 13:48

Av Elin - 29 december 2013 23:52

Fick en SUUUPERFIN kamera i juklapp av pappa, så nu kommer det bli mycket bättre kvalité på bilderna på bloggen. Kameran har även WiFi så det är jättelätt att ladda över bilderna till mobilen (och datorn) vilket är SUPER!

Kommer nog lite bilder tagna med nya kameran imorgon, ska gå och lägga mig nu. ;) KRAM<3

Av Elin - 29 december 2013 10:15

 

Av Elin - 28 december 2013 19:45

Tog låååååång sovmorgon imorse sen åkte jag, pappa och min brorsa ner på mellandagsrean i stan, hittade inget på rean då det mesta var urplockat. Men jag fick iallafall en suuperfin plånbok av pappa från Don Donna, fast den var inte på rea. Sen efter vi hade kollat klart åkte vi hem och åt smarrig middag och började packa lite,eftersom vi åker till min farmor och farfar imorgon. :) Ska packa klart det sista nu, KRAM<3

 

Av Elin - 27 december 2013 13:40

Sitter i bilen påväg hem från mormor och morfar nu, det har varit jättekul att vara där och träffa mormor och morfar och kusinerna men det är alltid skönt att komma hem.<3

Vi ska snart stanna och äta lunch i Birsta, sen är det raka vägen hem till Uppsala. ;) <3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards