CandyCakie

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 31 mars 2013 16:13

Förut idag vad jag på Torhamns udde med famor och farfar, kusinera och familjen, det var jättefint och vädret var underbart. Vi fikade och jag tog massor av kort. Nu är jag hos famor och farfar, fast om ett tag ska vi åka hem.

Av Elin - 30 mars 2013 23:35

Idag har jag varit med min kusin, vi har ätit massor av påskgodis också har vi kört fyrhjuling (farmor och farfar har en fyrhjuling också bor dom på landet så vi får köra med den på deras väg). Sen har jag ätit jättegod påsklunch med släckten (eller iallafall en del av den). Imorgon ska jag åka hem från farmor och farfar, fast det är inte fören runt kl 6 på kvällen. Hade inte så mycket och skriva, det man gör här är typ: är med kusinerna, kör fyrhjuling, går promenader i solen, äter god mat, pratar och tar det lugnt. Kanske bloggar lite imorgon, puss! //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 27 mars 2013 18:58

Nu har jag kommit hem från ridningen, jag hade Starlet och trillade av 2 gånger.

Vi skulle rida ut och vi skulle ha jockeyläder (För er som inte vet vad det är så är det när man sitter med fötterna väldigt högt upp/har jättekorta stigläder).

Först när vi travade började hon bocka också var jag inte berädd så jag trillade av fast det gjorde inte så ont så jag satt upp igen, sen lite senare när vi travade så började hon bocka och dra ner huvudet och då råkade jag släppa tyglarna (dumt av mig) också fastnade dom runt Starlets ben också stegarde hon, jag var berädd på det så jag tog tag om hennes hals så jag trillade inte av,  fast jag fick sitta av sen och trassla ut tyglarna, sen satt jag upp igen sen bara några minuter senare började starlet skena och bocka som en galning också flög jag av, det gjorde lite ont när jag landade och jag blev lite rädd för det kändes som Stalet skulle trampa i mitt ansikte så jag fick byta häst så jag fick rida Igloo istället.



Haha, det här var min spännande lilla ridlektion, nu ska jag ner och äta, puss

//CandyCakie<3<3♥Glöm inte att rösta i min omröstning♥ 

Av Elin - 27 mars 2013 12:42

Godmorgon bloggen! 

Vaknde ungifär kl 10 imorse sen gick jag upp städade mitt rum lite (det var jättestökigt) och sen gick jag ner och åt frukost/lunch efter det gick jag en lång (ungifär en timme) promenad med Zorro, det var jättehärligt väder!

Snart ska jag göra lite läxor och packa inför imorgon, sen ska jag på utvecklinssamtal. 

Efter det så ska jag till stallet! 

 

 

Har gjort en ny omröstning (igen) så rösta i den //CandyCakie<3<3<3  


Av Elin - 26 mars 2013 18:56

Jag har inte gjort videosarna, det är cutepolish som har gjort dom (ni kanske har sett vissa av dom förut, men vissa av er kanske inte her sett dom) hoppaas ni gillar dom iallafall♥

Jag hade gjort några påsknaglar men det tog jätte lång tid för det att torka och jag orkade inte vänta så jag råkade förstöra allt så jag behövde ta bort det...  //CandyCakie<3<3<3


Av Elin - 26 mars 2013 18:29

Idag var det sista dagen i skolan, yey!

Sofia följde med mig hem efter skolan också var vi här, vi kollade lite på youtube, hon gjorde en sminkvideo och jag målade naglarna. 

Imorgon ska sova (ta en rejäl sovmorgon), rida, göra läxor och packa lite för på torsdag (i övermorgon) ska jag till min farmor och farfar! 

Nu sitter jag och myser med bebben ska snart ta ut honom på en promenad sen ska jag göra lite läxor, puss! //CandyCakie<3<3<3


PS: Följ mig på instagram om du inte redan gör det jag heter: _CandyCakie_

    

Av Elin - 25 mars 2013 14:40

Nu har jag precis kommit hem från skolan, hann med första bussen idag, yey! 

Imorgon är det sista skoldan sen är det påsklov, så skönt! 

Vi får lite extra långt påsklov än kanske vissa andra skolor för att på onsdag (i övermorgon) har vi utvecklingsaamtal och då får vi vara lediga, för på min skola är man typ ledig när man har utvecklinssamtal... och sen på torsdag är det opetation dagsverke så då är vi också lediga!  

Nu ska jag ta ut Zorro så puss //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 23 mars 2013 20:05

Idag har varit med bästa bästisen ever Sofia, slog ju i tanden och läppen igår men d blev lite bättre sen på kvällen så sen vid halv sju kom Sofia och hämtade upp mig också åkte vi till observatoriet och sen efter det åkte jag hem till henne och sov över där. 

Sen imorse kom mamma och pappa och hämtade mig och Sofia också åkte vi till sciense-festivalen och sen efter det fikade vi och sen gick jag och Sofia på stan, det blev ju inget igår...jag köpte bara en sak men det var iallafall ett linne från H&M, blir perfekt till sommaren! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards