CandyCakie

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 25 oktober 2013 22:03

Av Elin - 25 oktober 2013 14:54

Av Elin - 24 oktober 2013 21:36

Idag tog jag sovis till ungefär halv tio sen åt jag frukost och gjorde mig i ordning. Sen kvart i elva hade jag mitt utvecklingssamtal, det gick jättebra!

Sen när jag kom hem storstädade jag garderoben, byrån och min skrivbordslåda, blev mkt bättre! Efter det åkte jag och Emma ner på stan, vi köpte inget utan gick mest bara runt och kollade. Sen åkte vi hem och jag bytte om för ridningen. Jag hade hoppning med Starlet och det gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle göra!

Nu ska jag gå igenom lite inför NO-checkpointen imorgon sen ska jag gå och lägga mig. ;) KRAM <3

Av Elin - 23 oktober 2013 22:44

Hej! Idag var vi lediga eftersom vi på vår skola får vara lediga de dagarna då vi har utveckligssamtal (idag och imorgon). Sofia sov iallafall över hos mig från igår till idag också kollade vi på film och snackade o så. ;)

Sen kl halv nio idag hade Sofia sitt utvecklingssamtal så hennes mamma kom o hämta henne där på morgonen också somnade jag om till typ tio då Sofia var tillbaks från sitt utvecklingssamtal och kom och väckte mig också gick vi och gjorde frukost och satte oss framför TV:n.

Sen ungifär vid 2 kom Sofias mamma och hämtade henne och jag åt lunch, bytte om till ridkläder och gick till Zelal, som har börjat i samma ridgrupp som mig. :D

Så snackade jag lite med henne också åkte vi till stallis. :)

Vi hade teori och fick longera, det var jättekul!

Först  fick jag longera Igloo men han ver helt slut från ridlektionen innan så jag fick longera Bolle istället.

Han var jätteduktig! :)

Sen när vi kom hem dushade jag och åt middag (spagetti och köttfärssås). 

När jag hade ätit klart så åkte jag och pappa till gränby en snabbis också fick jag en ny ansiktskräm (min andra är slut) också köpte vi lite kläder och sådär. ;)'


Det är typ det jag har gjort idag. ;)

Jag är även ledig imorgon då jag har mitt utvecklingssamtal kl 10:45. ;)

Så det är ju nice! :)

Av Elin - 23 oktober 2013 15:37

 

~LÄNK~

Av Elin - 22 oktober 2013 16:35

H&M Höstcollage<3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards