CandyCakie

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 31 juli 2013 21:28

Nu är jag som sagt hemma, köpte lite saker under tiden jag var i Lycksele+Umeå, så jag kanske gör en haul på det sen när jag kommer hem från farmor och farfar (vi åker imorn morgon efter frukost och kommer hem på måndag eftermiddag). ;) Men idag var iallafall jag, pappa och min storebror på stan och kollade lite. Först var vi inne på KappAhl där jag fick en jättesnygg tröja av pappa. :)

 


Sen också på KappAhl fick jag denhär ursnygga tröjan, det var halva reapriset + 50% rabatt på den, så den kostade bara 50 kr! :D <3333 PS: Båda tröjorna/jackorna är sjuuukt mycketfinare värkligheten är var dom blev på bild.. (hehe..kaaan bero på att jag andvänder mobilkamera.. och att det var sjuukt dåligt ljus men ni får försöka ignorera det)

  

Det var allt, inte så jättemycket men iallafall lite. :) ;)

Som sagt, gör nog en större haul på det jag köpte under tiden jag var borta. ;)

Nu ska jag kolla på film med pappa, så ha det braa, KRAAM<3


Sälisarna på Lycksele djurpark :)


 

Av Elin - 29 juli 2013 18:28

Nu är jag påväg hem<3
Är hemma om ca 1 timme, ska bli jätteskönt att komma hem!<3
(Bild från sikis)

Av Elin - 25 juli 2013 11:58

Nu är vi påväg till mormor och morfars stuga i sikis. :) Är 29º varmt så det ska bli jätteskönt att bada, det tycker nog Zorro också!<3 Sen lite senare kommer kusinerna dit också ska vi grilla korv och paddla kanot. :) :) Ha det bra<3 KRAAM<3

Av Elin - 24 juli 2013 12:09

Hej finisar<3
Nu är jag hos min mormor och morfar i lappland och det är jättehärligt väder! Nu ska vi ner till stan och då är det nya sommarklänningen och sandaler som gäller. ;) <3 Ha det bra! KRAM<3

Av Elin - 18 juli 2013 12:18

Var på stan med mamma igår, först var vi på rusta där vi köpte bla tvål, tandkräm mm.

Också fick jag 2 doftljus, ett blått som luktar vanilj (enligt mig) och ett lila som typ luktar blom-tvål.

(dom kostade 15 kr st)


Sen var vi på Ikea där jag fick 2 doftljus till, ett ljusrosa som också luktar blom-tvål och ett rött som luktar fruktigt bla vinbär, hallon mm. (på Ikea kostade dom 12 kr st)

 

Sen också på Ikea fick jag en ny lampa, den kostde runt 200 kr. ;)

  

Sen åkte vi till Gränby Centrum där vi gick in på Åhlens, Där fick jag ett mobilfodral.

Det är bara fööör gullit! Verkligen värt 29 kr! Skitsött!<333

 

Sen på Åhlens fick jag dom här UUURR-snygga skorna!
Från början hade dom kostat 599 kr och nu var det halv reapriset, så dom kostade bara 129 kr!!!

 

Sen också på Åhlens fick jag det är pennstället.

Kostade 129 kr, ganska dyrt för ett pennställ, men det är bara föör snyggt!  

Sen på H&M köpte jag den här söta tröjan, den kostade 29 kr. ;) 

 

Sen fick jag den här klänningen av mamma<3

Har letat jätte-länge efter en klänning (som jag har tyckt om) men det har varit jättesvårt att hitta!

Det kostade iallafall 249 kr och är ifrån Cubus. ;)

Det var allt jag köpte/fick, KRAM<333333

 

Av Elin - 15 juli 2013 19:14

Åkte till Gottsunda centrum med pappa en snabbis först för vi skulle hämta ut ett paket där. Mina högtalare som jag hade fått i present hade kommit. ;) Först när jag hade fått dom var basen trasig så vi fick skicka tillbaka dom...så dom som kom nu var alltså dom nya, dom funkar finfint! *dålig bild men jaja*

Sen passade vi på och gå in på ica, jag fick lite nytt balsam (2 för 55kr) och 2 läppstift/läppglans (två i ett, både läppstift och ett litet läppglans som man kan ha över läppstiftet) från Nordic cap of Sweden (ett korall-rött och ett fint metallic-rosa), dom är jättefina och kostade bara 10kr st! (Det röda läppglanset har smält lite..opsi)

Sen åkte vi hem och jag och Zelal cyklade ner till stan också vi gick vi in på H&M där jag köpte en jättesöt magtröja för 80kr och nail polish remover pads för 20kr.

Sen gick vi till Lindex där jag köpte en en jordgubbs-ansiktsmask som kostade 15kr. Också köpte jag en jättegod drickyoghurt i smaken strawberry lime (16kr) och sen påvägen hem köpte jag godis från hemmakväll. ;) :) Det var allt jag köpte/fick. ;) KRAM<3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards