CandyCakie

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin - 29 juni 2013 19:04

Har varit på fyrishov med mamma och min brorsa idag. Det var jättekul!  Men det var inte lika kul när jag kom hem och mitt hår såg ut som ett ända stort trassel! Det tog 40 min att reda ut! Men nu ser det iallafall..helt..okej ut. Råkade logga ut från min instagram igår (från mobilen ni vet man hålls ju inloggad automatiskt annars) och jag kommer inte ihåg mitt lösenord! Skickade lösenordet till min mail som jag regestrerade den på men jag har glömt lösenordet till min mail också! Suck, får göra en ny instagram..sen..nån gång när jag känner för det.

Ville bara uppdatera lite så ni visste varför jag typ aldrig är/kommer vara inne på min instagram mer, den är ju fortfarande kvar bara att jag inte kommer in på den, men jaja ha en bra lördag, KRAAM 



Av Elin - 27 juni 2013 20:05

Hej! Var på stan med mamma idag.

Först var vi inne på korall där jag fick några pärlor av mamma som jag skulle gör ett armband av, det blev klart nästan direkt när jag kom hem.

Sen var vi inne på H&M där jag köpte en BB-cream, ett puder från IsaDora och några sminksvampar. 

Testade BB-creamen när jag kom hem och den var jättefin och passade värkligen min hudton, den var inte så jättetäckande men det gjorde inte så mycket. Sminksvamparna funkade utmärkt med att blanda ur BB-creamen med och pudret satt finfint över för att göra det lite mer matt.

Sen efter vi hade edvarit på H&M gick vi och kollade på lite andra affärer och tog en frozen yoghurt på medans vi väntade på att pappa och brorsa skulle komma så vi kunde gå och köpa nu datorer till mig och min brorsa (bloggar från min dator nu). Min storebror fick en stor, tung speldatator medans jag fick en (enligt mig) mycket finare, lättare, mindre dator som funkar utmärkt med att surfa på mm. Min dator har också touchskärm. 

Nu ska jag gå ner och äta smarriga jordgubbar, KRAMIS

     

Av Elin - 26 juni 2013 20:34

Har varit på ridläger den här veckan (måndag till onsdag, det var bara 3 dagar).

I måndags på förmiddagen hade vi markarbete, jag hade Fernado. Han var jätteduktig förutom att han var lite småseg. Sen på eftermiddagen hade vi sittsträning på Hedda. 

Igår hade vi löshoppning (för er som inte vet vad det är så är det när hästarna hoppar hinder ryttare).

Vi löshoppade Janne och Starlet, dom var jätteduktiga! Starlet hoppade 110 cm och Janne hoppade 115 cm.

Sen på eftermiddagen hade vi markarbete med Unni, jag hade Fernado såklart, han var jätteduktig!  Och sen på slutet av dan hade vi vattekrig!!!!  Blev HEELT dyngsur, fick en hel hink med vatten över mig!


Idag var nog den bästa dan ändå, vi började en och en halv timme tidigare på att få hoppa extra länge (så istället för att börja 9 var vi där halv 8!). Det var lite jobbit att behöva gå upp så tidigt, men det var det värt! Som jag redan sa hade vi hoppning och jag hade Fernado SÅKLART! (vi hade samma hästar hela veckan/dom 3 dagarna förutom på sitsträningen då jag hade Hedda). Fernado var jätteduktig, vi hoppade 80 cm som högst. Jättenöjd med honom! Sen efter lunchen på eftermiddagen red vi ut på en 2 timmars uteritt, Fernado var duktig såklart men blev lite småspidad och tyckte hela  tiden att det gick för långsamt.

Jag och nu är ridlägret slut och jag ser fram emot att ta en lååååång sovmorgon imorgon!

KRAAAM Elin<33333

  


Av Elin - 18 juni 2013 22:29

Är klar med armbandet nu, är inte så märkvärdigt, men jag gillar det. ;) :) <3

Av Elin - 18 juni 2013 18:51

Hej! Idag har jag varit i sthlm, fick lite grejer av mamma där.

Jag fick 2 tröjor från Hollister, en söt kort liten top och en lite tjockare stickad tröja.

Dom ser inte riktigt ut som på bilden, det är svårt att få bra bilder på tröjor.

   

Sen fick jag lite pärlor från pärlshopen, ska göra ett armband av dom sen, kommer bild.

//CandyCakie<3<3<3

 



Av Elin - 14 juni 2013 17:35

Köpte ett litet smink-kitt från Kicks/IsaDora, som kostade 69kr på REA!

-En Mascara, har testat den den var superbra!

-En Lip makeupremover

-Ett läppstift i någon slags pulverantig konsistens med ett genomskinligt läppglans på andra sidan

-och en ögonskugga+applikator


Köpte en "NY" tröja från Kappahl också som kostade 100kr på rea, älskar den!!!

Försökte få en bild på den, fast det var svårt att få en bra.


Ska på resturang med familjen nu, puss! //CandyCakie<3<3<3  

 


Av Elin - 14 juni 2013 12:40

Av Elin - 14 juni 2013 10:58

HEJ!

Om ett tag ska jag på stan med Mira (tryck HÄR hennes fina blogg), gör nog en haul när jag kommer hem (även om jag bara köper typ 1 sak..).

Ska äta frukost nu, sen ska jag måla naglarna, kommer bild sen. //CandyCakie<3<3<3



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards