CandyCakie

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin - 31 januari 2013 16:22

Det var ingen hoppning igår, det var markarbete, men det bra är ju att då är det hoppning nästa vecka (ser fram emot det för jag har Maja och hon är jätte duktig!<3)

Men aja, idag så åkte vi och badade med klassen, det var jätte kul för vi åkte tåg (eller vad man nu kallar det, ni vet när man åker precis efter varandra..) i rutschkanan, jag tror inte man fick detmen äsch, det var kul iallafall

Nu ska jag öva på min engelska glosor, så hejdå♥ //CandyCakie<3<3<3


Glöm inte att rösta i min omröstning<3

Av Elin - 30 januari 2013 15:29


För ett tag sen kom jag hem från skolan, det har varigt en ganska trist dag idag...men iallafall..nu är jag klar med armbandet (okej..armbandet tog inte direkt jätte lång tid att göra, men aja..) Nu ska jag typ sätta mig och göra läxorna och sen ska jag till ridningen, tror vi ska ha hoppning idag...eller så är det nästa gång... //CandyCakie<3<3<3

 

Av Elin - 29 januari 2013 22:15

Idag så har jag varigt och badat, det var jättekul eftersom jag ÄLSKAR att bada... 

Imorgon har jag tänkt att göra ett armbarnd, jag har ju pärlorna... 


Snälla rösta i min nya omröstning, det är kul att se hur gamla ni som läser min blogg är (även om det mest är mina kompisar...som är typ lika gammla som mig...) //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 28 januari 2013 19:59

Tjena idag efter skolan tog jag och Penina bussen hem till henne också var jag där typ till halv sju sen så åkte jag och pappa till gränby också köpte jag några hårklämmor på kicks, hade typ 24 styckan förut men jag har tappat bort alla....Sen så köpte jag en svart eyeliner från H&M. (det var svårt att få bra bilder, så dom är lite suddiga)

Av Elin - 27 januari 2013 21:15

Har gjort en ny header, vad tycks?

Av Elin - 27 januari 2013 16:03

Av Elin - 27 januari 2013 15:24

      


Andvänder inte smink så jätte-ofta.. men aja<3  //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 27 januari 2013 12:46

Haha, ne jag skoja bara, men nu har Sofia gått hem  (hon sov över hos mig från fredag till lördag och lördag till söndag och vi har haft en riktig super helg♥)  Igår kollade vi på cockpit och den var  jättebra! Nu ska jag snart göra matteläxan (Sofia och jag skulle igentligen ha gjort den igår, men det blev inte av, vi snackade iställetet...)




Ställ gärna frågor eller kommentera //CandyCakie<3<3<3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards