CandyCakie

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 29 december 2012 18:54

Nu har jag precis kommit hem från stockholm 

Köpte inte så mycket men aja.....

jag köpte en glittrigt nagellack (fast jag redan har ett likadant, men det e så snyggt!!!!), ett par örhängen, en leopardfärgad hårsnodd och en ny nagelfil (min andra e totalt utsliten!!!!)

 

 

Här kommer lite Tips på bra bloggar:

           eros.bloggplatsen.se

           zelli.bloggplatsen.se

        miraprinsessa.bloggplatsen.se

          klarizen.bloggplatsen.se

          ottistottis.bloggplatsen.se

         stellis07.bloggplatsen.se

          maihien.bloggplatsen.se


                       

Nu ska jag äta middag och packa klart det sista, så hejdå!!!♥♥♥


Av Elin - 29 december 2012 00:20

Idag har jag packat, för tidigt på söndag ska jag åka till min farmor och farfar  och Imorgon ska jag till stockholm och shoppa, Ska bli jättekuuul!!!!  fast vi kommer behöva gå upp ganstka tidigt, mindre kul.... (jag HATAR att gå upp tidigt!!!!).


                                

                                    ♥Godnatt allehopa♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards