CandyCakie

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin - 28 februari 2013 19:53

Nu har jag kommit hem från ridningen, vi hade hoppning och jag hade Bolle, han var jätteduktig! 

Vägrade inte på något hinder och höll galoppen. 

Roligt att jag fick rida samma häst 2 dagar i rad! Både idag och igår! 

Stallkatterna där är såå himla söta och lekfulla, önskar jag hade en söt liten kattunge men då skulle nog inte Zorro bli så glad...

Av Elin - 28 februari 2013 16:53

Idag i skolan har det varit "chill", vi har inga läxor och lektionerna har varit ganska enkla.

Imorgon är det fredag, yey! Så skönt med helg, woopa.

Nu ska jag snart åka till ridningen, jag tror att vi ska ha hoppning, men jag vet inte riktig för jag var ju inte där förra torsdagen, jag var ju och åkte slalom i Romme. 

Nu måste jag byta om till ridkläder och sätta upp håret så hejdå! //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 27 februari 2013 18:51

Nu har jag kommit hem från ridningen, jag hade Bolle och han var jätteduktig.

Vi red ut (årets första uteritt!!!) också galopperade vi i "snön" (det var inte så jätteljupt, typ 20 cm), det var jättekul!!! Idag har det varit jättevarmt, 12°C!!! Liksom igår var det tolv minusgrade och idag är det tolv plusgrader!!! Nice!!!

Av Elin - 26 februari 2013 21:50

Idag har Sofia varit här (hon följde med mig hem efter skolan) också hade vi lite nagelspa också målade hon sina naglar, det blev jättefint! (finns bild på det på hennes  instagram, hon heter _zeez_zeez_ på instagram) Längtar jättemycket efter påsklovet, ska göra en påsk-nageltutorial senare, typ om någon vecka eller så... Imorgon har jag ridning, yey! Ska bli jättekul, det var så länge sen eftersom jag inte red något på lovet. Nu har jag inget mer att skriva så hejdå! //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 25 februari 2013 21:14

Så nu är jag klar, kom igång lite sent, vi hade ingen choklad så vi fick gå och köpa. Jag ville testa något nytt så det blev banan choklad kakor hade ätit det en gång hos Sofia förut och det var supergott så nu testade jag att baka det själv. Resultatet blev jättegott!!!

Av Elin - 25 februari 2013 19:00

Nu har jag gjort läxan och övat lite inför ett engelska-prov vi kommer ha på onsdag (våran skola tar det inte lugnt med läxor och prov bara för det precis har varit lov, nej dom kör på med läxor och prov som vanligt, suck)

Fick lite random lust att baka, vet inte vad...vi får se, kommer bild senare  //CandyCakie<3<3<3

Av Elin - 25 februari 2013 15:59

Nu har jag kommit hem från skolan, första dan efter sportlovet har varit toppen liksom tacos som lunch oxå fick man veta att man fick A på mattetestet vi gjorde innan lovet. Tummen upp.

Av Elin - 24 februari 2013 16:53

Nu har jag kommit hem från stan (eller ja det var typ 2 timmar sen men jag gjorde läxan lite..)

Jag köpte inga vårskor, det får bli någon annan gång, det är ju ett tag kvar tills det är vår.

Nu till sakerna jag köpt:

På The Body Shop köpte jag en bodyspray och man fick med någon slags teser då.

Sen på Cubus köpte jag ett base-coat, som skyddar när man har nagellack (det är genomskinligt också lägger man det underst också målar man färgat nagellack på sen) och på Åhlens köpte jag ett läppbalsam (förpackningen gör att det ser ut som klister, haha).

Det var allt jag köpte, nu ska jag fortsätta med läxan //CandyCakie<3<3<3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards