CandyCakie

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin - 31 mars 2014 09:24

Vi har utvecklingssamtal idag och imorgon vilket innebär att vi får vara lediga. :) Jag har precis varit ute och joggat med pappa och nu ska jag käka frukost, jag har mitt utvecklingssamtal 10:40 så jag har ganska gott om tid på mig. ;) Efter mitt utvecklingssamtal så ska jag till gymmet med Sofish (sofia har utvecklingssamtal samtidigt som mig, så vi "slutar" samtidigt). ;) Ikväll kommer Emma också ska hon sova över hos mig, ska bli jättekul! :)

Av Elin - 30 mars 2014 10:35

~MÅNDAG~
Var med Sofish sen vid 5-tiden åkte jag till stallis. ;)

~TISDAG~
Friskis och svettis med Sofish<3

~ONSDAG~
"Hoppning" med Windy, fast vi hoppade typ 50cm så jag vet inte riktigt om jag skulle kalla det hoppning...men vi ska få en extra hopplektion nästa gång istället. ;)

~TORSDAG~
Dressyr med Cassanova

~FREDAG~
Var med Sofish<3
Sen vid 6 cyklade jag hem och gjorde hemmagjord sushi, mums!<3

~LÖRDAG~
Åkte med pappa och Erik och köpte ny skor till mig mm. Sen när vi kom hem fixade jag snabbt lite läxor sen rensade jag i landen medan pappa krattade. ;) Var sjuukt fint väder igår, över 15 grader och sol! :) Sen käkade jag yummy middag packade och åkte till Zelal. :)

~SÖNDAG/IDAG~
Jag har precis vaknat och snart ska jag och Zelal gå upp och och käka frukost sen ska vi cykla till stan. ;) :)

Av Elin - 29 mars 2014 10:30

Peach accessories<3

Av Elin - 25 mars 2014 08:11

Hellu! Igår efter skolan var jag med Sofish också gick vi på en promis med Zorro och käkade mellis. :) Sen vid 5-tiden tog jag bussen till stallet där jag hjälpte till och kollade på Emmas lektion, Emma hade hoppning med Windy och det såg verkligen jättefint ut! :* Jag rycktade även Pyret och det var inte lätt vill jag lova! Det tog typ sammanlagt en timme! Han var superlerig!

Men idag ska jag iallafall till F&S med Sofia efter skolan och sen imorgon har jag hoppning med Trixi. :*

Av Elin - 22 mars 2014 18:14

Hemma från trädgårdsmässan i Stockholm, nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det faitas och läxor som gäller. Nationella prov i matte på måndag och fredag, franska glosor till på måndag och checkpoint i NO på onsdag, så det är mycket att plugga på! ;)

Tagga klubbhoppning imorgon! :) Får bli en tidig kväll idag då jag ska upp tidigt imorgon! Hörs!<3

Av Elin - 22 mars 2014 11:49

Av Elin - 22 mars 2014 10:29

Av Elin - 21 mars 2014 19:15

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards