CandyCakie

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin - 28 februari 2014 18:21

Tillbringat fredagseftermiddagen med bästisarna<3 Efter ett lite annorlunda sätt att ta oss hem på så käkade vi mellis och bakade mer chokladchips då vi typ hade ätit upp alla som jag bakade igår :P Sen gick vi en ca 1 timmes lång promenad med Zorro (vi gick till ängen så han fick springa lite). Sen gick vi hem också hämtade Emma och Sofia sina grejer också följde jag och Zorro med Emma så hon kom på bussen också gick jag en bit med Sofia (medans hon cyklade). ;) Nu har jag precis kommit hem och sitter i soffan och kollar på TV. ;) Imorgon ca kl 4 kommer Sofia hit också ska hon sova över här. :) <3

~Bild från promenaden~

Av Elin - 27 februari 2014 21:29

Idag på ridningen hade vi teori, dom hade slagit ihop vår grupp med gruppen innan, så då fick jag träffa Sofish lite :) Hade SO prov idag som gick super och nu har vi inga läxor eller prov alls! Superskönt! Imorgon är det fredag och jag har laddat med att baka chokladchips som fredagsmys, mums!<3

Av Elin - 26 februari 2014 16:35

Av Elin - 25 februari 2014 18:52

Hemma från hårt pass med Sofish, 3,5 km promenad/jogging och massa situps. :) Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det pluggish, hörs!<3

Av Elin - 24 februari 2014 22:17

Toppendag idag :)
Nationella provet gick jättebra och jag känner att jag har koll på alla andra prov som kommer komma under veckan (franska och SO). Imorgon efter skolan sticker jag och Sofia till friskis & svettis som vanligt. ;) Sen blir det hemma och plugga franska. På torsdag har jag tänkt att gå ut och fota lite vårbilder, om det blir fint väder iallafall.. sen blir det stallet och markarbete med flisa. ;)

Hörs imorgon! :*

Av Elin - 24 februari 2014 08:16

Jahapp, då var det skola igen då..skulle inte haft något emot några till lovdagar menmen..
Ganska lugn dag idag, på morgonen har vi science, favvoämnet idrott också ska jag gå iväg och göra nationella prov i engelska med Emma (muntligt). Sen efter lunch är det bara franska och svenska. ;) Ganska okej ämnen iaf. ;)

~Bild från igår~

Av Elin - 21 februari 2014 20:27

Har varit fullt upp denhär veckan så jag har inte bloggat så mkt, men som vanligt när det har varit lite dåligt med det så kommer det en lite sammanfattning av veckan nu istället. ;)

~ONSDAG~
Upp tidigt och åka med Emma till stallet. Vi hjäpte till att leda och fixa i ordning hästarna på ridlägret på förmiddagen, sen käkade vi lunch i caféterian med personalen och de andra på ridlägret. Klockan fem hade jag min ridlektion och hoppade en oxer på 85cm med bästa Maja <3

~TORSDAG~
Lång sovmorgon sen bakade jag scones till frukost, gjorde mig i ordning och tog bussen till Emma. Där gjorde jag, Emma och Ottilia pannkakor och flamsade oss lite sen åkte vi hem till mig och drack te också följde dom med mig till stallet där jag hade markarbete med gulliga Flisa <3

~IDAG/FREDAG~
Idag tog jag åter igen en lååång sovmorgon sen bakade jag en sockarkaka och en kladdkaka som jag dekorerade med vit glasyr. :) Sen klockan 3 fick vi gäster också fikade vi och snackade lite med dom. ;)

Det är lite så dom tre senaste dagarna har sett ut. ;) Har varit en del i stallet och bakat rätt mycket..

Av Elin - 18 februari 2014 22:15

Nu har jag och mamma kommit hem från Stockholm, det vart en mörkblå hoodie från Hollister och en tredimensionell anteckningsbok. :) Imorgon blir det upp tidigt också ska jag och Emma åka till stallet och hjälpa till med att fixa i ordning hästarna och leda på ridlägret. :)

Nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mig och läsa. :) ;) Hörs imorgon!<3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Tidigare år

RSS

Arkiv

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon


Ovido - Quiz & Flashcards